.

.

Dokładamy wszelkich starań, żeby przesyłki były wysyłane w dniu zaksięgowania płatności lub informacji o płatności przesłanej przez system Pay-u. Jeśli bardzo zależy Ci na czasie zawsze możesz się z nami skontaktować telefonicznie i upewnić się czy jesteśmy w stanie wysłać zamówienie tego samego dnia.

Możesz także skorzystać z numeru telefonu +48 513 166 510 (opłata wg lokalnych stawek operatora).
Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 16:00.

Dostawy

Przygotowanie produktu do wysyłki oraz dostawa produktu.

Produkt zostanie przygotowany do wysyłki w terminie zgodnie z informacją na stronie produktu: „wysyłka w:”.

Termin przygotowania produktu liczony jest od momentu zaksięgowania płatności:
- w przypadku wyboru płatności PayU jest to moment, otrzymania przez sklep powiadomienia o zakończeniu transakcji
- w przypadku przelewu jest to moment wpłynięcia zapłaty na konto podane w podsumowaniu zamówienia.

Termin oraz koszt dostawy

Termin oraz koszt dostawy produktu zależy od wybranej w podsumowaniu koszyka formy przesyłki oraz zostanie dodany do wartości produktów w koszyku.

Całkowite koszty zamówienia zostaną podane w podsumowaniu koszyka po wybraniu kosztów dostawy.

Możliwe są następujące formy dostawy, których cena zależy od wagi produktu:

Przesyłka kurierska DPD: termin dostawy od 1 do 2 dni cena od 14,9 zł.
Paczkomaty: termin dostaw od 1 do 2 dni cena 11 zł
Kurier Inpost: termin dostawy od 1 do 2 dni cena od 12,9 zł.

Zgodnie z regulaminem obu przewoźników: przewidywane terminy realizacji usługi nie stanowią gwarantowanych terminów doręczenia. Podane terminy doręczeń dotyczą dni roboczych.

Po wysłaniu przesyłki otrzymasz w wiadomości e-mail numer przesyłki i będziesz mieć możliwość jej śledzenia.

Przesyłka kurierska informacje dodatkowe:

Przesyłkę produktów o wadze powyżej 31,5 kg kurier dostarcza tylko do drzwi budynku (domu, bloku). Kurier nie ma obowiązku wniesienia zamówionego towaru i może pozostawić go przed budynkiem lub na życzenie Klienta zabrać do magazynu, jeśli Odbiorca nie ma możliwości zorganizowania wniesienia przesyłki.  Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi wniesienia, jednak o jej realizacji decyduje firma kurierska.

Odbierając towar prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. W przypadku, gdy przesyłka posiada widoczne uszkodzenia, prosimy odmówić przyjęcia przesyłki, sporządzając z udziałem kuriera odpowiedni protokół ("Protokół Szkody") oraz jak najszybciej skontaktować się z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu jakościowego lub ilościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

0